אשמח לדעת.
א. האם יש חובה לכסות המים לנטילת ידים שמניחים ליד המיטה?
ב. שמאד עייפים האם ניתן לקרוא רק פרשיה ראשונה של ק"ש לפני השינה?
ג. בימים שלא אומרים תחנון האם אומרים הוידוי בק"ש שעל המיטה?
ד. בימים שלא אומרים תחנון האם אומרים תיקון לאה?
תשובה- כיון שלא שותים אותם לא חייב לכסות, בפרט שבזממננו לא מצויים נחשים כש"כ הפוסקים, אך טוב לכסות.
ב- לפי המקובלים צריך ג פרשיות ולפי הפשט אם התפלל לפי צאת הכוכבים גם צריך ג' פרשיות.
ג- לא.
ד- כן.
א. האם יש חובה לכסות המים לנטילת ידים שמניחים ליד המיטה?
ב. שמאד עייפים האם ניתן לקרוא רק פרשיה ראשונה של ק"ש לפני השינה?
ג. בימים שלא אומרים תחנון האם אומרים הוידוי בק"ש שעל המיטה?
ד. בימים שלא אומרים תחנון האם אומרים תיקון לאה?
תשובה- כיון שלא שותים אותם לא חייב לכסות, בפרט שבזממננו לא מצויים נחשים כש"כ הפוסקים, אך טוב לכסות.
ב- לפי המקובלים צריך ג פרשיות ולפי הפשט אם התפלל לפי צאת הכוכבים גם צריך ג' פרשיות.
ג- לא.
ד- כן.